piątek, 12 grudnia 2008

Bloga czas zacząć...

Zatem bloga czas zacząć...

Decyzja o rozpoczęciu działalności „blogisty" nie była łatwa z wielu powodów, a przede wszystkim z uświadomionego braku czasu na prowadzenie takiej działalności. W rozrachunku za i przeciw -w odniesieniu do braku czasu- postanowiłem zastosować starą zasadę "skoro nie masz na nic czasu to znajdź sobie jakieś nowe zajęcie". No i mam nowego bloga, który w gruncie rzeczy jest jakąś namiastką i sentymentem do mojej obecności w internecie, czego efektem było istnienie przed laty Portalu Pomocy Ludziom Rosa.org.pl. Po portalu niema już śladu, a o zakładanych przeze mnie pokojach na chatach pod rozpoznawalną nazwą, „jeśli masz problem i szukasz pomocy", pewnie nikt z moich czytelników nawet nie słyszał...

Dlaczego blog? 

 W pewien sposób mnie samemu dziwną zdaje się ta decyzja, gdyż jeszcze niedawno sam z rezerwą podchodziłem do "internetowych pamiętników", które zakładane często anonimowo wnosiły wiele zamętu i nieporozumień do relacji międzyludzkich. Blog to jednak nie tylko "pamiętnik", a ostatnio z przysłowiowym "pamiętnikiem" niewiele zaczyna mieć wspólnego. 

Blogi stały się znakomitym forum do wyrażania refleksji i myśli, są nierzadko skarbnicą wiedzy na przeróżne tematy, mogą stawać się źródłem zrozumienia drugiego człowieka i znakomitym sposobem wyrażania swojego zdania na tematy różne.... Taki mam nadzieję będzie również ten blog, który także i ty możesz ubogacać własnymi refleksjami i wypowiedzianym zdaniem za pomocą dodawanych komentarzy

 Dla mnie prowadzenie bloga stanie się niewątpliwie wyzwaniem systematyczności, gdyż nie chciałbym, aby zaniknął w gąszczu sieci poprzez moje zaniedbanie i zapomnienie. 

zatem....

Ty drogi/a  internauto/tko,   jeśli żywisz względem mnie szczyptę życzliwości i chcesz by ów zbiór wypowiedzi był miejscem niegłupim i rozsądnym, a nade wszystko trwałym, wznieś swe oczy ku niebu i... zmów za mnie, choć jedną zdrowaśkę...Ja o wzajemności zapewniam

Zatem bloga czas zacząć...

Brak komentarzy: